Kaheksa nõuannet kosmeetikult suvise nahahoolduse kohta

  1. Kasutusel olev SPF

Kaitske oma nahka SPF-kreemi abil. Nii palju kui me ka armastame päikese käes viibida, on tõestatud, et päike on üks peamisi vananemisprotsessi kiirendavaid tegureid. UV-kiired on nahale kahjulikud ja võivad põhjustada hüperpigmentatsiooni, enneaegset vananemist või isegi nahavähki, mida nimetatakse melanoomiks. Isegi päikselistel päevadel kasutage kreemi, mille kaitsefaktor on vähemalt SPF30, mis annab 97% kaitse, või SPF50, mis annab 98% kaitse päikesekiirte eest. Kui olete kogu päeva päikese käes, on oluline meeles pidada, et iga 2 tunni järel tuleb kaitsekreemi uuesti peale kanda. Tänapäeval on turul palju erinevaid kreeme, millel on meeldiv tekstuur, nii tooniga, mis toimib kerge BB-kreemina, kui ka ilma toonita. Samuti on olemas mitmeid SPF-kreeme, mis on mõeldud erinevatele nahatüüpidele ja -seisunditele. Pea meeles - suvel on SPF su parim sõber.

  1. Imab piisavalt vett

Vee tarbimine iga päev on oluline nii teie üldise heaolu ja tervise kui ka ilusa naha jaoks. Suvel tarbib meie keha rohkem vett ja me peame tarbima piisavalt vett, et vältida dehüdratsiooni. See ei pea olema 2 liitrit päevas, sest veekogust tuleb hinnata individuaalselt. Kui teil on raskusi vee tarbimisega, võite lisada erinevaid tsitrusvilju, piparmünt või marju. Seda võib magustada ka Maasika- või mangomaitselised tilgad, mis loob meeldiva maitse ilma lisatud suhkru ja kaloriteta. Vett võib võtta ka suure veesisaldusega puu- ja köögiviljade, näiteks kurkide, tomatite, arbuuside, maasikate ja mustikate juurde.

  1. Niisutage oma nahka

Et nahk ei kaotaks niiskust väliselt, kasutage niisutavaid koostisosi sisaldavat näokreemi. Valige kreemid, mis on veepõhised või geelitaolise tekstuuriga - need kreemid imenduvad kiiresti nahka ja jätavad meeldiva, kerge tunde. Peamised koostisosad, mida otsida, on hüaluroonhape, karbamiid, piimhape, glütserool, keramiidid ja antioksüdandid. Oma suvise nahahooldusrutiini võid lisada ka niisutavat näospreid, et nahka värskendada. See võib olla termiline vesi või looduslik taimne hüdrolaat.

  1. Kasutage kollageeni ja C-vitamiini

Kuna meie nahk hakkab pärast 25. eluaastat järk-järgult vananema, on hea mõte võtta lisatoitaineid, et aidata meie kehal taastuda ja vananemisprotsessi aeglustada. Kollageen on naha üks tähtsamaid komponente, kuid aja jooksul aeglustub selle süntees kehas ja see laguneb järk-järgult. Päike ja suhkur on kollageeni erilised vaenlased. Et säilitada organismis piisavalt kollageeni, mis vastutab tervete ja tugevate luude, ilusa ja terve naha, juuste ja küünte eest, võib seda võtta täiendava toitainetena. See võib olla loomset või merelist (kala) päritolu kollageen. Kollageeni tarbimisel on kasulik võtta täiendavalt C-vitamiini, mis soodustab kollageeni sünteesi - seda võib võtta kas värsketest puu- ja köögiviljadest või kapslitena.

  1. Võtab antioksüdante

Suvi on õige aeg võtta antioksüdante ja varuda vitamiine talveks. Mis on siis antioksüdandid? Antioksüdandid on erinevad vitamiinid, ensüümid ja mineraalid, mis kaitsevad organismi vabade radikaalide mõju eest. Looduses leidub antioksüdante paljudes puuviljades, köögiviljades, mereandides, kalades, pähklites ja seemnetes, ravimtaimedes ja tees. Huvitav on see, et eri värvi toidud sisaldavad eri tüüpi antioksüdante, seega valige võimalikult palju eri värvi toiduaineid. Nautige suve ja sööge kõike värskelt. Läti suvisest antioksüdantide menüüst leiate hooajalisi tooteid, nagu maasikad, spinat, vaarikad, mustikad, mustsõstrad, porgandid, paprika, tomatid, küüslauk, petersell ja palju muud. Meil on suvega vedanud, sest nimekiri on väga pikk.

  1. Viibige varjus ja kandke kaitseriietust

See punkt on lihtne - päikeseprillid, müts, sobiv riietus ja varju! Püüdke mitte viibida pikalt otsese päikesevalguse käes ilma erivajaduseta. See ei kaitse teid mitte ainult päikesepõletuse, vaid ka ülekuumenemise ja dehüdratsiooni eest.

  1. Koorige

Kuuma ilmaga higistab meie keha rohkem ja meie poorid toodavad rohkem rasu, mida võib näha ka näonahal. Koos tolmu, meigi ja päikesekreemiga koguneb meie nahale päeva jooksul mustus ja sarvekiht. Selleks, et teie nahk hingaks, jääks puhtaks ja säravaks, on soovitatav koorida kaks korda nädalas. Seda võib teha kerge näokoorijaga, kerge puuviljahapuga või ensüümkoorijaga. Praegu on saadaval mitmesuguseid näopuhastusvahendeid ja toonikuid, mis sisaldavad kergeid kontsentratsioone erinevaid puuviljahappeid, nagu piimhape, glükoolhape, mandelhape või ensüüme, nagu papaiin ja bromelaiin.

  1. Kasutage kergemat meiki

Valige lisaks kergematele ja õhulisematele riietele ka kerge tekstuuriga meik. Laske oma nahal puhata ja hingata. Vahetage jumestuskreem kerge tekstuuriga BB-kreemi või SPF-kreemi vastu, millel on toon. Tooge esile oma loomulikku ilu ja pöörake tähelepanu oma naha hooldusele ja tervisele.

Ilus nahk algab positiivsest mõtlemisest, enesearmastusest ja enesearusaamisest. Hoolitsege enda eest nii sisemiselt kui ka väliselt - tehke trenni, sööge tervislikult, jooge vett ja ärge unustage kaitsevahendit. :)

Autor: @kristiana.snepste

Jäta kommentaar

Pange tähele, et kommentaarid tuleb enne nende avaldamist heaks kiita.