Maapähklivõi smuuti massitootjatele

Igaüks, kes on kunagi püüdnud kaalus juurde võtta, teab, et see ei ole nii lihtne, seega on kasulik omada erinevaid viise, kuidas kiiresti ja tervislikult lisakaloreid sisse võtta. Üks kiiremaid ja maitsvamaid viise selleks on juua söögikordade vahel maapähkli smuutit. Selles smuutis on keskmiselt 600-700 kcal, seega hõlbustab see teie päevase kaloraaži täitmist, kuna toidab teie keha valguga, tervislike rasvade ja süsivesikutega, mis annavad energiat.

Koostisained:

  • 300 ml piima;
  • 3 supilusikatäit maapähklivõid (me kasutasime 300 ml piimaainus koostisosa on maapähklid);
  • 1 küps banaan (kui soovite sulatatud jäätise konsistentsi, külmutage banaan enne segamist);
  • 1 lusikatäis või 30 grammi valgupulbrit (me kasutasime Bodylab Whey 100 banaanimaitse).

Ettevalmistus:

Asetage purustatud banaan, maapähklivõi ja valgupulber blenderikannu ning valage peale piim. Segage, kuni moodustub ühtlane pasta. Vala valmis jook suurde klaasi ja naudi.

Kui soovite seda paksemaks ja kaloririkkamaks muuta, lisage veel üks banaan ja supilusikatäis maapähklivõid ning serveerige seda pähklite, müsli või müsli, värskete marjade ja puuviljadega garneeritud smuutikaussina.

Maitseb hästi ja läheb hästi! :)


Jäta kommentaar

Pange tähele, et kommentaarid tuleb enne nende avaldamist heaks kiita.