Tagastamise poliitika

  1. Juhul kui klient pole tootega rahul või kui saadud toode ei ole vastava suurusega või on halva kvaliteediga, on kliendil õigus see tagastada.
  2. Läti Vabariigi ministrite kabineti „Kaudse kokkuleppe“ kohaselt on kliendil õigus toode tagasi lükata ning alates sellest hetkest 14 päeva jooksul müüjalt raha tagasi saada.
  3. Tagasi lükkamise korral vastutab klient toote turvalisuse ja kvaliteedi eest, saates selle õigeaegselt tagasi.
  4. Toote tagastamine on võimalik mitmete tingimuste täitmisel:

4.1. toode tuleb tagastada kahjustamata originaalpakendis;

4.2. klient ei tohi toodet kahjustada;

4.3. toode peab olema kasutamata ja peab nägema välja müügikõlbulik (siltide ja kaitsva ümbrisega); See parameeter ei arvesta defektse toote tagastamist;

4.4. tagastatud toode peab olema täielikus komplektis nagu siis, kui klient selle kätte sai;

4.5. tuleb esitada toote ostu kinnitav dokument ning täielikult täidetud tagastusavaldus. Tagastusvormi saab täita lehekülje Vitamins.ee "Tagastamine" osas. Vorm tuleks välja printida ja lisada saadetava toote külge;

4.6. kõik ühe tellimuse raames tellitud tooted tuleb saata ühtse pakina;

4.7. toode tuleb saata registreeritud saadetisena DPD-ga aadressile: T/C Bernu Pasaule, Matisa iela 25, Riga, LV-1058, Latvia.

  1. Vitamins.ee jätab endale õiguse loobuda tagastatava toote vastu võtmisest, kui tagastamise tingimusi pole täidetud.
  2. Klient ei saa tagastada toodet, kui ta on seda ise kahjustanud või kui toote visuaalne väljanägemine on muutunud.
  3. Klient tasub kõik toote tagastamisega seotud kulutused, erandiks on vead/defektid. Sel juhul tuleb lisada koopia toote tagastamise postikulude tšekist.
  4. Defektset toodet puudutavate vaieldavate küsimuste korral viiakse läbi ekspertiis.
  5. Tagastame raha 14 päeva jooksul alates toote kätte saamisest. Raha tagastatakse ainult pangaülekandena kliendi pangakontole.
  6. Kauba tagastamisel võtab klient endale kohaletoimetamise riski. Postikviitung tuleb alati alles jätta. Seda dokumenti ning ka tagastatud saadetise numbrit kasutatakse juhul, kui esineb võimalikke kaebusi postiasutusele.
  7. Palun võta mistahes küsimuste või selgusetuste korral meiega ühendust.